pondělí 27. dubna 2009

Jak jsem byl ve škole, jak se šlo nakupovat,ale spíš jen tak aby řeč nestála...


Tak dneska pondělí a pondělí znamená začátek školy. Co si budem řikat, a ti co mě znají už vědí, měl jsem samo strach! Ne obavy nebo otázky,ale čistej a hroznej strach! Holka z Koree, která věděla kde je třída a s kterou jsem měl spicha 15 min před začátkem nikde a tak sem musel vyrazit hledat učebnu sám. Naštěstí sem se tam nějak dopatlal a usedl mezi lavice. K mému potěšení bylo ve třídě jen 9 studentů, z toho 4 exchange. Čím míň lidí, tím menší ostuda. Do školy s sebou všichni nosí noťasy z kterých se jako že učí,ale víc serfují. Škoda, že moje wifi didnt work, ale už to mám pořešený a zítra si taky serfnu. Profesůrek se zdál v poho , tak uvidíme jak se bude tvářit na tu slátaninu co mu pošlu jako assignment, což jsou práce, které máme z hodiny na hodinu (snad ne pokaždé).Po škole pak ještě nějaké vyřizovná a pak se jelo do Borganesu, což je nákupní osada necelou půl hoďku autem. Jako zkušený řidič jsem se chopil volantu a až jsem koukal s jakou lehkostí mi svěřují francouz,japonka,koreanka a finka jejich osud do mých rukou:) V Borganes jsme koupili wireless kartu japonce, aby mohla při hodině taky serfovat a my jsme navštívili Bónus, který mi svými cenami lahodí. Pak jsme frčeli dom. Před koncem bych ještě rád podotknul, že jsem dnes vařil americké brambory, které se ve finále daly jíst! Takže to je tak vše. čáos

1 komentář:

  1. jéé!! tak to jste udělali pro japonku dobrej skutek dost moc, kočičíí!! :o))
    a za brambory chválim taky dost moc!! :o))
    a tak mě napadlo... víš, co?..:o)) až se tam budeš chtít na nějaký slezině blejsknout, vzpomeň si na fondue!! :o))) a tím jim tam vytřeš zrak si myslim!! :o))

    OdpovědětVymazat