středa 13. května 2009

Pěkný výlet to byl...:)


Převracím se na mé až moc měkké posteli a světlo, které proniká do pokoje mě nenechává spát. Navlíkám proto spací škrabošku a ještě hodinku dřímu. V půl osmé se ozývá budík a já lezu z pelechu. Až po vytažení rolety vidím, co že mě to dnes probudilo. Na místo krapet ponurého pohledu na protější budovy kampusu se mi naskýtá slunečná scenérie, která tu už dlouho nebyla. Dneska bude pěkně! Chca nechca i přes krásné počasí se jde do školy, kde to tak nějak vydržim. Už ve třídě se ov
šem domlouváme s ostatníma, že tohle počásko se nemůže ignorovat! Oká, pojede se ke gejzíru a vodopádu!Sestava:Mio,Alex,Anna,Carroline and me. Inu vyrážíme. Zjišťujeme, že nemáme klíče od auta a tak se vydáváme nejprve k vodopádu,který je poblíž.Ačkoli mi řikali,že je small, tak to byl pěknej macek!Zatím co dámy využily sluníčka v chytání bronzu,já si zde poprvé zabuldroval!Škoda,že to není zdokumentované,protože to byly výkony nadlidské a opět jsem zřejmě posunul hranice...jakým směrem nechám na vašem uvážení...Po návratu do Bifrostu jsme získali carkeys a jelo se k dalšímu vodopádu a hlavně gerzíru! Asi po půl hodince jsme k termálu dorazili.Voda 100C a v okolí skleníky s rajčátky:) chytré! Pak už se jelo k vodopádu.Drobet jsme zakufrovali a tak jsme alespon poznali, jak se jezdí s corollou po kamenitejch cestách.Blbě.Nakonec jsme ale vodopády našli a bylo to opět dost vody!:)Pak už dom.Pěkný den dneska!

2 komentáře:

  1. jéé no to věříím!! to zní jako zatím nejlepčejší výlet jaký jste tam měli!! tak jen tak dál a víc takových!! :o))

    a vůbec! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to jsem rád, že sis škrabošku pořídil :) Po dlouhé době někdo dal na mou radu ;)

    OdpovědětVymazat